EKOBOR Founder 作為用家使升降枱的感受

by Kei Chan

 

起初未接觸使用升降台嘅時候,我都唔明白點解要用一張可以升同降嘅枱。工作嘅時候唔係應該坐喺度做嘢嘅咩?

 

其實都係直至我懷孕左一對孖胎嘅時候,因為我本身個人個子比較細小,兩個BB係個肚裏面確實頗吃力的。

 

當時我嘅肚非常非常的大,而我最擔心的是肚子沒有空間給他們走動而且壓着他們導致沒有氧氣和營養不足。

 

所以我明白了透過輪流交替站立和坐下和多走路之間的換轉來促進血液循環,令養分去到BB度!呢個時段令我拎唔到升降枱嘅好處原來係咁用:)

 

多活動對BB和身體都好,最後我對寶寶一個有六磅半另外一個有五磅半左右,以我只有五呎高的身形算是不錯了。

 

但生完BB之後問題就出現了。就是我的這椎骨都呈現了S型的情況。這段時間我的背部常常出現痛楚﹐一個星期去看脊醫兩次至三次左右,而醫藥費也不輕。就是這段經歷令我明白到使用升降枱工作的好處其實對整個人的健康有很大的幫助。

 

因為透過站坐這個交替動作令到身體的血液不斷循環,水腫的問題也少了,而且精神和集中力也好了很多,最緊要係背脊已經冇咩痛!

 

升降枱有另一個好處,特別在吃完午飯的時候,經常都會感到比較疲累。吃完飯又要趕着工作,30分鐘左右幫助消化之餘又令我嘅工作效率提升了不少。

 

其實很多人都沒有留意自己的坐姿是否正確﹐坐知不正確其實會導致身體很多痛症特別是頸部和下背部,久而久之日積月累就會導致坐骨神經痛楚等問題出現。

 

所以其實要及早預防,學懂正確的站立和坐下的姿勢才是最重要的。

 

下回再分享:)

 


Leave a comment

Please note, comments must be approved before they are published